Електронний банкінг

Реєстрація корпоративних клієнтів

  • Доступна можливість самостійної заміни ключа ЕЦП з Вашого робочого місця без необхідності звернення в банк і надання оригіналу нового сертифіката на папері. Самостійна заміна ключа можлива тільки за умови наявності чинного ключа і пароля до нього. Детальніше

    Процедура реєстрації корпоративного Клієнта проводиться раз і складається з двох етапів. Перший етап - самостійна попередня реєстрація на сайті. Другий етап - остаточна реєстрація у відділенні банку.

    Етап 1. Попередня реєстрація корпоративного Клієнта проходить в Java- аплеті «Реєстратор» і складається з декількох послідовних кроків. Користувач вибирає пункт меню «Новий клієнт», вводить реквізити своєї організації, номери банківських рахунків, інформацію про контактну особу. Далі відбувається генерація ключів ЕЦП Клієнта. Відкритий ключ ЕЦП Клієнта і вся введена інформація по захищеному з’єднанню відправляється на банківський Сервер. Потім користувач вводить пароль і зберігає секретний ключ ЕЦП Клієнта в Сховищі ключів у файлі на відчужуваному носії. На останньому кроці користувач роздруковує Сертифікат відкритого ключа ЕЦП.

    Комплекс електронного банкінга «PIB ONLINE» підтримує необмежену кількість ключів ЕЦП і до 9 груп підписів.

    0-а група — Оператори без права підпису (переглядати виписки, створювати і редагувати документи)
    1-а група — Генеральний директор та його заступники
    2-а група — Головний бухгалтер та його заступники
    3..8 групи — за узгодженням з банком

    Тому при необхідності працювати з декількома ключами ЕЦП і декількома групами підписів, користувач повторно входить в Java-аплет «Реєстратор», обирає пункт меню «Нові ключі ЕЦП», генерує і попередньо реєструє кілька ключів ЕЦП без прив'язки до організації, роздруковує Сертифікати відкритих ключів ЕЦП Клієнта.

    Етап 2. Для остаточної реєстрації керівнику організації необхідно з печаткою та посвідченням особи приїхати в офіс банку і надати Персональному менеджеру Сертифікати відкритих ключів ЕЦП, роздруковані на етапі попередньої реєстрації. Ніяких носіїв з ключами у банк приносити не потрібно!

    Персональний менеджер знаходить в системі всю раніше введену інформацію про організацію, звіряє з банківською карткою, при необхідності - відредагує і прив’яже до організації всі додаткові відкриті ключі ЕЦП Клієнта. Тут же Персональний менеджер роздрукує документи для підключення організації до послуг комплексу електронного банкінга. Після підпису керівником організації документів (Договір на розрахункове обслуговування за допомогою комплексу електронного банкінгу, Сертифікати відкритих ключів ЕЦП Клієнта, Акти про підключення) та завірені печаткою, працівник банку остаточно реєструє корпоративного Клієнта.

    На практиці процедура остаточної реєстрації корпоративного Клієнта проходить протягом одного робочого дня.

    Управління ключами ЕЦП. У Java-аплеті «Реєстратор» корпоративний Клієнт у будь-який час може створити необхідну кількість ключів ЕЦП і попередньо зареєструвати їх у банку. Передбачена можливість змінити пароль для доступу до секретного ключа ЕЦП. Детальний опис Java-аплета «Реєстратор» міститься в документації.

    Пройти попередню реєстрацію