Електронний банкінг

Питання і відповіді

  • Запитання: При накладенні підпису (синхронізації) через РС-банкінг виводиться "помилка читання сховища з ключами ЕЦП".

    Відповідь: а) при накладенні підпису (синхронізації) через РС-банкінг за допомогою кнопки "Вибір" або "Вибрати" вкажіть повний шлях до сховища з ключами, введіть пароль до ключа та повторіть спробу підпису (синхронізації); б) повністю закрийте вікно РС-банкінга, запустіть його знову та повторіть спробу підпису (синхронізації); в) пересвідчіться у тому, що носій з ключами (дискета, компакт-диск тощо) або пристрій його зчитування не вийшов з ладу.

    Запитання: Чому виписка за період (платіжне доручення) на принтер виводиться не повністю (некоректно)?

    Відповідь: Необхідно переустановити Java Runtime Environment, дистрибутив якого можна знайти на сайті https://ibank.pib.ua в розділі "Дистрибутиви".

    Запитання: Я підписав з банком пакет документів на розрахункове обслуговування по каналах зв'язку. Які мої подальші дії?

    Відповідь: Необхідно пройти процедуру реєстрації на сайті https://ibank.pib.ua у розділі "Попередня реєстрація" - Новий клієнт та заповнити отриманий у результаті цієї процедури сертифікат. За наявності у картці зразків підписів більш ніж однієї особи необхідно додатково згенерувати ключі на решту осіб, зазначених у картці зразків підписів сайті https://ibank.pib.ua у розділі "Попередня реєстрація" - Нові ключі та отримані сертифікати. Після цього ключі, згенеровані клієнтом, будуть активовані згідно з інформацією, вказаною в сертифікатах, і клієнт матиме змогу повноцінно користуватися комплексом «PIB-ONLINE» за допомогою вищевказаних ключів.

    Запитання: На моєму комп'ютері будуть переустановлювати операційну систему. Чи працюватиме комплекс «PIB-ONLINE»?

    Відповідь: Так, система працюватиме за наявності підключення до Інтернет або віддаленого з'єднання через модем та встановленого Java Runtime Environment, дистрибутив якого можна знайти на сайті https://ibank.pib.ua в розділі "Дистрибутиви".

    Запитання: Моє з'єднання з Інтернет не дає змоги задовільно працювати в комплексі «PIB-ONLINE». Чи є якась альтернатива моєму з'єднанню?

    Відповідь: Так, альтернатива є. Для її використання потрібно створити віддалене з'єднання через модем, вказавши в ньому наступні дані:
    Телефон для додзвону: (044) 279-38-38
    Ім'я користувача: online
    Пароль: client
    При використанні даного підключення Ви матимете змогу користуватися РС-банкінгом.

    Запитання: Я користуюсь РС-банкінгом, але за певну дату у мене не вистачає кількох документів у виписці. Що мені робити, аби зарадити цьому?

    Відповідь: Виконайте синхронізацію, вказавши в полі "Одержання виписки з:" дату, за яку у Вас бракує документів.

    Запитання: Чому постійно зависає програма КБ після синхронізації чи при активному використанні різних меню?

    Відповідь: Проблема швидше за все пов'язана зі збоями у встановленій версії Java Runtime Environment, вирішується шляхом його перевстановлення. Дистрибутив можна отримати на сайті https://ibank.pib.ua в розділі "Дистрибутиви".

    Запитання: "При синхронізації висвітлюється повідомлення про помилки підключення до банківського серверу. У чому проблема?" або "При синхронізації видається повідомлення про помилку: ":connection time out:""

    Відповідь: Канал зв'язку, що використовується для синхронізації (Інтернет по виділеній лінії чи зв'язок за додзвоном) не дає можливості підключитися до банківського сервера. Для усунення проблеми необхідно перевірити працездатність каналу зв'язку, звернувшись до провайдера чи адміністратора, які відповідають за його функціональність.

    Запитання: Не завантажується java-аплет.

    Відповідь: Необхідно встановити java-машину, її можна скачати з сайту https://ibank.pib.ua в розділі "Дистрибутиви".

    Запитання: При роботі в комплексі «PIB-ONLINE» з'являється повідомлення "Помилка". Не зрозуміло, яка саме помилка.

    Відповідь: Навести курсор на повідомлення "Помилка" і двічі натиснути на ліву кнопку мишки, після чого з'явиться вікно з розшифровкою помилки.

    Запитання: При завантаженні «PIB-ONLINE» з'являється повідомлення про закінчення строку дії ключів ЕЦП.

    Відповідь: Після завантаження "Реєстратора" на сайті https://ibank.pib.ua на посиланні "Попередня реєстрація клієнта" необхідно вибрати "Нові ключі" та згенерувати нові ключі кожному, хто має ключ ЕЦП. Після цього роздрукувати сертифікати ключів ЕЦП, заповнити їх, завірити підписом та печаткою керівника організації та передати працівнику Банку.

    Запитання: У мене при вході в комплекс (синхронізації) видається повідомлення «До кінця терміну дії Вашого ключа залишилося NN днів». Що мені зробити, щоб його забрати і спокійно працювати далі?

    Відповідь: Необхідно згенерувати новий ключ ЕЦП(https://ibank.pib.ua).

    Запитання: Які порти повинні бути відкриті в правилах фильтрації на Firewall для роботи з PIB-ONLINE?

    Відповідь: Для роботи Java-аплетів в правилах фільтрації на Firewall необхідно відкрити наступні TCP-порти:

    • TCP-порт для з'єднання Web-браузера клієнта з Web-сервером банку по протоколу SSL (для цього з'єднання використовується порт 443);
    • TCP-порт для роботи Java-аплета Реєстратор з Сервером PIB-ONLINE (для цього з'єднання використовується порт 9091);
    • TCP-порт для з'єднання АРМ Клієнта з Сервером PIB-ONLINE в ході синхронізації (для цього з'єднання використовується порт 9091)

    Запитання: На одному з кроків реєстрації ключа на USB-токені або смарт-картці система пропонує ввести пароль на токен та код розблокування, але поля форми зробити це не дозволяють. Що робити?

    Відповідь: Для виправлення цієї ситуації необхідно зайти в налаштування "Экрана" (Пуск-Панель управления-Экран) на вкладку "Оформление" та вказати розмір шрифта на "обычный".

    Запитання: Під час запуску тікера з'являється повідомлення з помилкою "HTTP/1.0.503 Service Unavailable" або подібне

    Відповідь: Необхідно змінити параметри JAVA: Пуск - Панель управления - JAVA - Network Settings - Встановити радіобар "Direct connection"

    Запитання: Чи впливає на коректність роботи PC-банкінгу пропуск прийняття попередніх версій оновлення. Наприклад, у клієнта встановлений PC-банкінг версії 18.0.2.103, клієнт проігнорував оновлення до версії 18.0.2.129 і прийняв оновлення версії 18.0.2.139.

    Відповідь: Ні, на коректність роботи модуля PC-банкінг пропуск версій не впливає.